Ne arıyorsunuz? Buraya yazın.



Ne arıyorsunuz? Buraya yazın.

(Java/Bukkit) Tool Name,Lore,Enchant / Eşyanın İsmi,Açıklaması,Büyüsü

if(oyuncu.getItemInHand().getType() == Material.AIR){ // Elinde eşya yoksa
    oyuncu.sendMessage("Elinde eşya yok");
}
else{ // Elinde eşya varsa
    if(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta() != null){ // Elindeki eşyanın Meta'sı varsa
        if(oyuncu.getItemInHand().getType() == Material.GOLD_SWORD){ // Elindeki eşya altın kılıçsa
            if(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName()!=null){
                if(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName().equalsIgnoreCase("Eşyanın ismi")){
                    if(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getLore()!=null){
                        if(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getLore().get(0) != null){
                            oyuncu.sendMessage(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getLore().get(0));
                            // oyuncunun elinde olan eşyasının 1. açıklamasını oyuncuya gönderdik.
                            if(oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getEnchants() != null){
                                oyuncu.sendMessage(""+oyuncu.getItemInHand().getItemMeta().getEnchants());
                                // oyuncunun elinde olan eşyanın büyüsünü oyuncuya gönderdik.
                            }else{oyuncu.sendMessage("Eşyada büyü yok.");}
                        }else{oyuncu.sendMessage("Eşyanın açıklaması yok.");}
                    }else{oyuncu.sendMessage("Eşyanın açıklaması yok.");}
                }else{oyuncu.sendMessage("Eşyanın ismi 'Eşyanın ismi' değil.");}
            }else{oyuncu.sendMessage("Eşyanın ismi yok.");}
        }else{oyuncu.sendMessage("Eşya altın kılıç değil.");}
    }else{oyuncu.sendMessage("Eşyanın Meta'sı yok.");}
}
           
ItemStack given = new ItemStack(Material.GOLD_SWORD, 1); // Verilecek eşyayı oluşturur.
ItemMeta im = given.getItemMeta(); // Eşyanın Meta'sını oluşturur.
im.setDisplayName("Eşyanın ismi"); // Eşyanın ismini ayarlar.
ArrayList<String> lore = new ArrayList<String>(); // bilmiyorum galiba liste açıyor.
lore.add("Eşyanın ilk açıklaması"); // Açıklama 1'i ayarlar.
lore.add("Eşyanın ikinci açıklaması"); // Açıklama 2'yi ayarlar.
im.setLore(lore); // Açıklamaları eşyaya ekler.
im.addEnchant(Enchantment.ARROW_FIRE, 10, true); // Eşyaya 10 gücünde büyü ekler.
given.setItemMeta(im); // Meta'yı ayarlar.
oyuncu.getInventory().addItem(given); // Oluşturulan eşyayı oyuncuya verir.
tool,player's,of player,eşya,esya,ismi,name,isim,verilir,tespit,detect,control,kontrol,edilir,açıklaması,aciklamasi,desc,description,açıklama,aciklama,aciklaması,açıklamasi,ench,enchant,büyü,büyüsü,enchi,enc,basılır,basilir,basmak,esyaya,eşyaya,basılir,bir,a,nasıl,nasil,oyuncu,oyuncuyu,oyuncunun,oyuncuya,player,how,to,java,bukkit,plugin

Popüler Yayınlar